Houtenbankjes binnenkort met sponsorbordjes

Zoals bekend zijn alle houtenbankjes gesponsord door enthousiaste leden en competitieteams van onze vereniging. Allen nogmaals hartelijk dank! Prachtig om te zien dat dit spontane idee van Albert, Lex, Erwin en Franklin op zoveel bijval heeft kunnen rekenen. In totaal zijn er 16 houtenbankjes gemaakt en volgen er nog 4 die ook al een sponsor gevonden hebben a 150 euro (3000 euro). Hiermee zijn alle kosten gedekt en zelfs wat geld over voor een ander mooi initiatief.

Bekijk de sponsorbordjes

Ook zijn de sponsorbordjes klaar en deze zullen binnenkort op de bankjes gemonteerd worden. Het leuke is dat alle sponsoren een eigen tekst hebben aangeleverd. Onder de titel die uitdraagt wat we allemaal weten: ‘je zit lekker bij TVNV’ vind je vele verrassende, humorvolle en creatieve teksten. Loop binnenkort eens een rondje langs de houtenbanken!

Sponsor C&T Reklame

Dank ook aan onze sponsor C&T Reklame waar deze prachtige bordjes vandaan komen. Super geslaagd!