Venneper Cup Junior 29 augustus

Op zondag 29 augustus gaat de Venneper Cup Junior weer van start. Die dag strijden de jeugdleden van TC De Kikkers tegen de jeugdleden van TV Nieuw-Vennep. Weet TV Nieuw- Vennep de wisselbeker terug te brengen naar hun eigen club of zal hij bij TC De Kikkers blijven?

De felbegeerde Venneper Cup

Het wordt een gezellige dag met verschillende wedstrijden, een spel en lekker eten en drinken. Dus zorg met of zonder je clubvrienden om de felbegeerde beker bij onze club te houden.

• Datum: 29 augustus (tijden worden later bekend gemaakt afhankelijk van aantal inschrijvingen en de dan geldende COVID regelgeving)
  • Plaats: TC De Kikkers
  • Leeftijden en niveau: voor alle leeftijden, van beginner tot (ver)gevorderde
  • Onderdelen: rood, oranje, groen en geel

Aanmelden uiterlijk dinsdag 24 augustus

Meld je aan door uiterlijk dinsdag 24 augustus een mailtje te sturen naar jeugd@tvnieuwvennep.nl of jeugd@tcdekikkers.nl onder vermelding van je naam, club, speelkleur en leeftijd.