Clubkampioenschappen 2021 van start!

Zondag 27 juni zijn de clubkampioenschappen senioren van start gegaan. Deze warme en broeierige zondag worden in totaal 25 partijen gespeeld. De eerste uitslagen zijn inmiddels binnen en we hopen op een mooie week. Speel je zelf niet mee, kom gerust kijken en genieten van een lekker drankje met dit mooie weer. En alle deelnemers wensen wij heel veel succes en vooral veel plezier!

Speelschema deze week:

Zaterdagavond 3 juli gezellige afsluiting

Noteer alvast zaterdagavond 3 juli in je agenda. Dan ronden we de clubkampioenschappen af met een mooie foto van de winnaars die de grote cup heel even mogen vasthouden, eten we met elkaar een hapje en tot slot zorgen voor een leuke activiteit. Voorgaande jaren was dat een Pub Quiz en vorig jaar was dat een heuse bingo. Nadere informatie hierover volgt nog.

Organisatie

Jolanda van Boheemen, Roel Surink en Frank Alta. Mail: wieisdebeste@tvnieuwvennep.nl