Jeugd Voorjaarscompetitie 2021

Zoals elk jaar vindt de Jeugd Voorjaarscompetitie plaats. Helaas afgelopen jaar niet in verband met Corona. Ook voor de jeugd Voorjaarscompetitie van 2021 kun je opgeven. Doe dit voor of uiterlijk op 10 januari 2021.

Opgeven voor of op 10 januari 2021

Opgeven voor deelname hieraan, kan met tot uiterlijk 10 januari 2021 bij de Tenniskidsfunctionaris: Annemarie Plevier, annemarie.plevier@planet.nl. Mochten er vragen zijn gebruik dan ook dit e-mailadres.

Speeldata

Speeldata Rood/Oranje:

5/4, 11/4, 18/4, 25/4, 24/5, 30/5, 6/6 en 13/6

Inhaaldata: 2/5, 16/5 en 20/6

Speeldata Groen/Geel:

11/4, 18/4, 25/4, 2/5, 16/5, 30/5 en 6/6

Inhaaldata: 9/5, 13/5 en 24/5

Rood:

Er worden op zondagochtend enkelpartijtjes gespeeld. Totale duur van de partijtjes: 1 uur. Een team bestaat uit minimaal 1 speler en maximaal 6 spelers.

Oranje:

Er worden op zondagochtend enkel en dubbelpartijtjes gespeeld. Totale duur partijtjes: 2-2,5 uur. Een team bestaat uit minimaal 2 en maximaal 6 spelers.

Groen:

Er worden op zondag (veelal in de ochtend of start in de ochtend) 4 enkel- en 2 dubbelpartijen gespeeld. Een wedstrijd bestaat uit 2 gewonnen sets waarin 4 games zijn gewonnen. Er wordt gespeeld volgens het beslissendpunt principe. Bij een 1-1 setstand wordt er een wedstrijd tiebreak t/m 7 punten gespeeld met 2 punten verschil. Een team bestaat uit minimaal 4 en maximaal 6 spelers.

Geel 11 t/m 14 jaar:

Er worden op zondag 4 enkel- en 2 dubbelpartijen gespeeld. Een wedstrijd bestaat uit 2 gewonnen sets waarin 4 games zijn gewonnen. Er wordt gespeeld volgens het beslissendpunt principe. Bij een 1-1 setstand wordt er een wedstrijd tiebreak t/m 7 punten gespeeld met 2 punten verschil. Een team bestaat uit minimaal 4 en maximaal 6 spelers.

Geel 13 t/m 17 jaar:

Er worden op zondag 4 enkel- en 2 dubbelpartijen gespeeld. Een wedstrijd bestaat uit 2 gewonnen sets waarin 6 games zijn gewonnen.  Er wordt gespeeld volgens het voordeel/nadeel principe. Bij een 1-1 setstand wordt er een wedstrijd tiebreak t/m 10 punten gespeeld met 2 punten verschil. Een team bestaat uit minimaal 4 en maximaal 6 spelers.

Overige informatie

• Zie Tenniskids en Jeugdcompetitie
  • Competitiebijdrage: Voor de competitie ben je een bijdrage verschuldigd. Deze is op dit moment nog niet bekend.
  • Lidmaatschap: Voor deelname aan de competitie moet je lid zijn van de vereniging.
  • Locatie: Diverse locaties, ingedeeld door de KNLTB.