Corona-update: goed nieuws!

Even een korte update n.a.v. onze eerdere berichtgeving over de met corona-besmette bezoeker van ons toernooi. Vrijdag 21 augustus heeft het bestuur contact opgenomen met de GGD om navraag te doen naar eventuele nieuwe meldingen gerelateerd aan deze besmetting. Goed nieuws, de GGD bevestigde dat zij geen nieuwe gevallen heeft vastgesteld, buiten twee personen uit de vriendenkring van de desbetreffende persoon. Het ging hier in geen van de gevallen om een lid van onze vereniging.

Het succesvol verlopen Haarlemmermeer Open Toernooi ligt inmiddels alweer twee weken achter ons. Nu de quarantaine periode door het Outbreak Management Team is teruggebracht van 14 dagen naar 10 dagen, kunnen de mogelijke zorgen die onze leden en bezoekers van het toernooi hebben gehad hiermee weggenomen worden.

Wij willen iedereen bedanken voor het naleven van de coronaregels op ons park en van de RIVM. Alleen daarmee kunnen we ervoor blijven zorgen dat ons tennispark een veilige plek blijft om een lekker balletje te slaan.