Droevig nieuws

Zondag 16 augustus bereikte ons het droevige nieuws dat Lenneke Frese veel te jong is overleden. Lenneke was al vanaf jongs af aan met een tennisracket bij ons op de club te vinden. Zij is al die tijd trouw lid gebleven en was vooral op vrijdagochtend op de baan te vinden, tot ongeveer twee jaar geleden en het tennissen niet meer ging. Wel kwam zij nog met regelmaat koffie drinken en genoot ze van het spel en de gezelschap van haar vriendinnen. Met haar karakteristieke schaterlach kon je van heinde en ver horen dat ze op het park was en het overduidelijk naar haar zin had. We gaan haar ontzettend missen.

Wij wensen Koen, Anneloes, Jorien en Puck heel veel sterkte toe met dit grote verlies. Ook gaat ons medeleven uit naar haar overige familie en in het bijzonder haar vader Bertus Outshoorn, oud-voorzitter van Tennisvereniging Nieuw-Vennep.

Bijlage: Rouwkaart Lenneke Frese-Outshoorn