Hulde aan de vrijwilligers

Rob Bron, Xander Groenewegen, Edwin Bus en Frank Alta hebben zaterdagochtend 22 april oud papier opgehaald. Eenmaal in de vier weken helpen vier leden van TV Nieuw-Vennep een zaterdagochtend om het oude papier in Nieuw-Vennep op te halen. Dank zij deze vrijwilligers halen we zo’n 4000 tot 5000 euro op. Geld wat we als club goed kunnen gebruiken!

Het schema zit bijna vol; alleen augustus, oktober en december kunnen we nog wat leden gebruiken. Wil je helpen en zelf een keer achterop zo’n stoere vuilniswagen rijden? Meld je dan nu aan bij Janie Hollander (06 27 28 43 64).

Dank aan alle vrijwilligers
Het lijkt wel of er een nieuwe wind door de club waait. Steeds meer leden zetten zich in om wat moois te maken van ons leuke cluppie. Jolanda van Boheemen en haar dames van de evenementencommissie zijn druk in de weer om van de komende BBB-avond op zaterdagavond 13 mei wat gezelligs te maken. De jeugdcommissie treft de voorbereidingen voor het ouder-kind-toernooi op zaterdag 4 juni. Paul Wijchers van de ledenadministratie is aan de slag om over te gaan op de knltb.app. Stephan Baaij is met zijn financiële clubje goed bezig de adminstratie te verbeteren. Mirjam Snoeks scheurt over het gras met de gemotoriseerde grasmaaijer en zo zijn er nog vele andere leden die grote of kleine taken oppakken. Allemaal dank!

3 gedachten over “Hulde aan de vrijwilligers”