Tennis Zomer Challenge

Om nieuwe potentiele leden te interesseren om te tennissen bij Tennisvereniging Nieuw-Vennep is er dit jaar weer de tennis Zomer Challenge. Tegen een aantrekkelijk tarief kan enkele maanden vrij getennist worden. Er wordt vooral ‘gemikt’ op voetballers en hockeyers die in de zomer te maken hebben met een zomerstop. Laat onverlet dat jouw buurman of buurvrouw ook zonder een voetbal gebruik kan maken van deze aanbieding. Mocht je mensen in jouw omgeving kennen voor wie dit interessant is, geef het dan vooral door!

Aanbieding

Ben je jonger dan 18 jaar dan betaal je slechts 45 euro. Ben je 18 jaar of ouder dan betaal je 75 euro. De periode waarin je voor deze aanbieding kunt spelen is van 1 juni tot en met 30 september. Dus begin je meteen vanaf 1 juni dan kun je maar liefst 4 maanden tennissen.

Aanmelden

Meld je nu aan en gebruik het inschrijfformulier. Vermeld bij de abonnementsvorm dat het gaat om de Zomer Challenge aanbieding. We zien je graag binnenkort op ons tennispark!

Tennislessen

Wil je meer weten over de mogelijkheden van het volgen van tennislessen, kijk dan eens op de site van Intense Tennis of neem contact op met:

Jaap Plugge
jaap@intensetennis.nl

Jaco de Paauw
jaco@intensetennis.nl

Voor meer informatie, mail je naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl.
Wil je weten hoe het er bij TVNV aan toe gaat, kijk dan eens op de pagina ‘ik ben nieuw en nu?‘ of ‘Over Tennisvereniging Nieuw-Vennep’.