Nederland Tennisland; iedereen mag weer meedoen!

Jullie zullen ook wel hebben staan juichen dat er vanaf 11 mei weer getennist mag worden. Maar hoe gaat dat in zijn werk bij Tennisvereniging Nieuw-Vennep?

Voor de jeugd t/m 18 jaar blijven de regels gelden zoals al eerder gecommuniceerd, zie https://tennisverenigingnieuw-vennep.nl/?p=6606. Let op, vrijspelen mag alleen bij aanwezigheid van een door de vereniging aangewezen toezichthouder. Houd je e-mail in de gaten voor vrijspeelmomenten voor de jeugd.

Voor alle leden van 19 jaar en ouder geldt het volgende:

1. We starten met enkelen. Hiermee volgen we het advies van de KNLTB. Zodra voldoende leden zich hebben aangemeld als toezichthouder kunnen we dit opschalen naar het spelen van dubbels. Dubbel jij ook liever, meld je dan als toezichthouder aan via corona@tvnieuwvennep.nl.
  2. Het is verplicht om vooraf (vanuit huis) via de KNLTB ClubApp te reserveren; deze hoeft niet bevestigd te worden op het Afhangbord op de club. Afhangen via het Afhangbord op de club is niet toegestaan/mogelijk. Kijk op de pagina knltb.nl/clubapp voor veelgestelde vragen m.b.t. de ClubApp.
  3. Reserveringstijden zijn (op proef) voor enkelspel naar 45 minuten verhoogd, totdat dubbelspel weer mogelijk is. De verwachting is dat we per 1 juni weer dubbelspel mogen toestaan zonder toezichthouders. Nadere informatie hierover volgt.
  4. Het terras blijft dicht tot 1 juni. Kantine en kleedkamers vooralsnog tot 1 september.
  5. Lessen vinden plaats met maximaal 4 personen op de baan onder toezicht van een trainer. Heb je interesse in lessen, neem dan contact op met Intense Tennis.
  6. Het is niet toegestaan om met jeugdleden t/m 18 jaar te tennissen zonder aanwezigheid van een door de vereniging aangewezen toezichthouder.

Verder vragen we je om de onderstaande richtlijnen te volgen:

• Kom kort voor je baanreservering naar de vereniging en verlaat de baan en de club direct na het verstrijken van je reservering.
  • Ga voor je naar de vereniging komt naar het toilet en vul je bidon thuis.
  • Neem ieder je eigen bankje op de baan en houdt 1,5m afstand.
  • Maak geen gebruik van de scoreborden op de baan.
  • Het is niet toegestaan op het park aanwezig te zijn zonder reservering van een baan.
  • Volg de algemene richtlijnen van het RIVM.

Mocht je nog vragen hebben, stuur deze dan naar corona@tvnieuwvennep.nl.

We wensen jullie veel plezier op de baan!