Wil jij ook een keer oud papier lopen?

Oud papier lopen. Lekker handen uit de mouwen, op zo’n stoere soort van vuilniswagen en  daarmee geld verdienen voor je cluppie. Wil je volgend jaar ook een keer helpen? Dat zouden wij super tof van je vinden!

Aanmelden lopen oud papier

Bekijk het schema 2018 en mail Janie Hollander (06 27 28 43 64) of Frank Alta (06-23727401).  Minimale leeftijd is 18 jaar.

Opbrengsten oude papier

Het oud papier ophalen is voor onze vereniging een belangrijke inkomstenbron. De opbrengsten van al het opgehaalde oud papier in Nieuw-Vennep wordt verdeeld over de deelnemende sportverenigingen. Het maakt dus niet uit wanneer je de stapelboeken en -kranten buiten zet. Tennisvereniging Nieuw-Vennep deelt mee in de opbrengst. De opbrengst oud papier voor onze vereniging is ca 4.000 tot 4.500 euro per jaar.

Stichting GOPA

De stichting GOPA wordt door 4 sportvereniging (MHC de Kikkers, Dios, VVC en TVNV) gerund en zorgt al jaren voor het ophalen van het oude papier in Nieuw-Vennep.  Iedere zaterdagochtend vanaf 09:30 tot 13:00 uur wordt het oude papier opgehaald. De ene week in Getsewoud en de andere week in het oude dorp. Eenmaal in de 2 weken kun jij je papier voor de deur zetten. Lekker makkelijk en je steunt onze sportverenigingen. Goed bezig dus!

Ophaal kalender oud papier 2018

Eind december ontvangen alle inwoners van Nieuw-Vennep de kalenders voor 2018.