Laat je mening horen

Het komend tennisseizoen willen wij als bestuur inzetten op nieuwe (jeugd)leden en sponsoring. Daarnaast kijken we als bestuur naar nieuwe mogelijkheden om groei te realiseren. Een van de ideeën is het realiseren van paddelbanen (zie hieronder). Graag horen wij welke ideeën en suggesties jij als lid van onze mooie tennisvereniging hebt en wat jij vindt van het idee van padelbanen. Zou jij 5 minuten van je tijd willen besteden om jouw ideeën en suggesties aan ons te laten weten?

• Enquête TVNV oktober 2017

Padel

Een van de suggesties die wij hebben ontvangen is om padelbanen te accommoderen. Padel is een racketsport met veel kenmerken van squash en tennis. Het voorstel komt neer op het inleveren van 2 tennisbanen ten gunste van deze nieuwe padelsport. De voordelen zijn minder (onderhouds)kosten, verwachtte meer omzet kantine, etc. Maar daarnaast zijn er nadelen (minder baancapaciteit; denk aan HOT en competitie) en risico’s aan verbonden. Het bestuur staat open voor initiatieven die gericht zijn op het versterken van ons bestaan als vereniging. Op dit moment staan wij neutraal ten opzichte van dit voorstel en willen wij graag onze leden hierin betrekken. Laat daarom in de vragenlijst horen hoe jij daarin staat en welke vragen je hebt.

Meer over Padel
Padel speel je buiten, met 4 personen en is een soort van mix tussen tennis en squash. Je kunt het nagenoeg het gehele jaar spelen. Op de KNLTB-site/padel kun je meer lezen over padel en een video-impressie krijgen hoe padel gespeeld wordt.

1 gedachte over “Laat je mening horen”

1. Ik heb Padel zien spelen in Zwolle, vond het grappig om te zien. Degene die daar les gaf vertelde dat daar toekomst in gezien wordt.
    Ik tennis ruim 52 jaar met veel plezier, stap dus nu nietmeer over naar deze voor mij nieuwe sport!

Beantwoorden