Online baanreserveren nu mogelijk

Hoewel je bij onze tennisvereniging vrijwel altijd terecht kunt en er een baan beschikbaar is, is ook nu online reserveren (‘afhangen’) van een tennisbaan mogelijk. Op deze manier willen we als vereniging met onze tijd meegaan en een extra service aan onze leden bieden.

Alle 10 de banen zijn via internet te reserveren. Bij online reserveren zijn de volgende instellingen actief:

• tot een week vooruit is afhangen via internet mogelijk
  • bevestigen reservering minimaal 15 minuten voor aanvang. Dit doe je door de ledenpas door de kaartlezer halen. Als dit niet gebeurt, is de baan weer beschikbaar voor andere leden.
  • Je kunt 1x per dag en 3x per week via het internet afhangen

Bovenstaande instellingen zijn nog door ons aan te passen naar gelang de ervaringen. Rechtsboven op onze site vind je de link ‘online afhangen’ naar het afhangbord om een baan te reserveren. Veel succes!

Nieuwe ontwikkelingen afhangbord

Voor 2018 gaat afhangbord veranderen. Mogelijk wordt dan ook afhangen zonder ledenpas mogelijk waarmee nieuwe leden sneller de baan op kunnen (zie ‘nieuw afhangbord binnenkort uitgerold’). Zodra hierover meer bekend wordt, ga je dat ook op onze website lezen.

Gebruikershandleiding digitaal afhangen