Winnaars clubladder bekend

Nu tegen het einde van het tennisseizoen is de laddercompetitie tot een slot gekomen. Wederom dit jaar is Rob Bron als winnaar uit de bus gekomen. De beste dame is Jolanda van Boheemen. Van harte gefeliciteerd Rob en Jolanda! Eervolle vermelding is er voor Evert van Kootwijk die 23 keer dit seizoen op de baan voor een ladderwedstrijd te vinden was.

Bekijk de eindstand laddercompetitie

Laddercompetitie

Speel elke 2 weken een leuke ladder wedstrijd. Clubladder regelt de ladderwedstrijden op jouw niveau. Jij bepaalt zelf hoe vaak en op welke dagen je speelt. Als je wint van iemand hoger op de ladder wissel je van plek. Een leuke manier om eens vaker te tennissen of eens tegen andere leden te spelen. Doe jij volgend tennisseizoen ook mee ?

De eerste wedstrijd word je ingedeeld op basis van het speelniveau dat je hebt opgegeven. Je ontvangt aan het begin van de ronde een email met wedstrijdgegevens, en hebt dan 2 weken om de uitslag te registreren. Je kunt rondes overslaan en wedstrijden doorschuiven naar de volgende ronde. Bekijk de reglementen.