Super leuke zomerse tossavond

Vrijdag 21 juli was er weer een toss avond. Ook deze keer was het weer erg geslaagd. 16 deelnemers, drie toss rondes en natuurlijk ‘het rondje om de wereld’. De spannende finale tussen Ilse en Gregor werd uiteindelijk gewonnen door Ilse. Na afloop van ’het rondje om de wereld’ was er lekkere wodka limonade. Ook de bitterballen van Pierre en Carmen waren heerlijk.

Pierre (sinds kort lid op de club) voelt zich al helemaal thuis op de club. Ook hij is er weer bij op vrijdag 4 augustus.

Zie de activiteitenkalender voor de volgende tossavonden:

· vrijdag 4 augustus 20.00 uur

· vrijdag 18 augustus 20.00 uur

· vrijdag 1 september 20.00 uur

Meer weten?

Voor meer informatie kun je terecht bij Frank Alta (vrijdagtoss), Elvira Dijkstra (vrijdagtoss) en Carmen Hunnekens (woensdagtoss). Stuur een mailtje naar toss@tvnieuwvennep.nl Wil je in de toss Whatsapp-groep? Ook dan kan je een mailtje sturen.