Jeugd Winter Tennisles 2017/2018

Clubtrainer Peter Pollé organiseert namens Holland Tennis voor de jeugdleden van TV Nieuw Vennep wederom tenniscursussen in de tennishal van Zwaanshoek.

Vorig jaar was het een succes voor de jeugdleden die hebben meegedaan. Ouders hebben het vervoer prima onderling geregeld. Dat zal dit jaar ook wel weer lukken. Holland Tennis wil met het oog op het beperkt aantal weken na de schoolvakantie zo veel mogelijk de tennislessen regelen voor de schoolvakantie.

Voor nu is beschikbaar:

• Maandag 2 uur van 16:;00-18:00 uur
  • Woensdag 3 uur van 1500-18:00 uur
  • Vrijdag 4 uur van 16:00-20:00 uur
  • Zaterdag van 12:00-15:00 wordt waarschijnlijk een mogelijkheid, dus indien daar de voorkeur voor uitgaat geeft u dat aan op het inschrijfformulier.

Een cursus bestaat uit 22 weken waarvan op een vast uur 16 keer les wordt gegeven en er 6 keer kan worden vrijgespeeld.

Indien u uw zoon/dochter wil laten trainen, verzoeken wij u niet te lang te wachten met inschrijven en meerdere mogelijkheden in te vullen.

INSCHRIJFFORMULIER TV NIEUW VENNEP WINTER