Winnaars Jeugd HOT 2017 bekend

Zaterdag 8 juli bereikte het Haarlemmermeer open toernooi voor de jeugd (jeugd HOT) zijn hoogtepunt met spannende partijen en zinderende finalewedstrijden omlijst met heerlijk zomerweer.

Marathonpartij

Vele wedstrijden waren een genot voor het oog; prachtig tennis, emotie en doorzettingsvermogen. Met name dat laatste toonden Roel van Rooij en Imme Hart in hun onderlinge marathonpartij van bijna 3 uur. Een thriller waarbij het uiteindelijk Imme lukte om de derde set en de partijwinst met 7-5 binnen te slepen. Uiteindelijk eindigde in deze categorie rood tot 12 jaar Pim Elbers als eerste en Bradley Lancaster tweede.

Finale tussen broers Daan en Tymen

In de categorie JE 11-17 streden de broers Daan en Tymen van der Vight om de titel. Hoewel we het beide broers allebei van harte gunnen kon er maar een als winnaar uit de bus komen. Een mooie pot waarbij Tymen zijn oudere broer Daan niet van de eerste plaats kon weerhouden. Mooi gespeeld jongens!

Winnaars en foto’s

Op toernooi.nl vind je alle winnaars van dit jeugd HOT en de wedstrijduitslagen. Foto’s van de winnaars en heel veel mooie (actie) foto’s vind je op onze facebook-pagina TV Nieuw-Vennep.

Allemaal bedankt en tot volgend jaar!

Tot slot een dankwoord voor alle deelnemers en in het bijzonder al die tennissers die de finale niet wisten te halen. Jullie hebben fantastisch tennis laten zien en daar mag je trots op zijn. Graag zien we jullie volgend jaar weer. Ook speciale dank aan Jacqueline Wannée en Herma Martina. Top dames dat jullie dit weer georganiseerd hebben. Super gedaan!