HOT 2024 eindigt in stijl

Zondag 11 augustus, de laatste dag van het Haarlemmermeer Open Toernooi (HOT) zijn onder tropische temperaturen, zoals dat bij het HOT hoort, de finales gespeeld. In totaal deden een kleine 500 deelnemers mee aan dit jaarlijks terugkerend spektakel. Het 50+ Toernooi TV Nieuw Vennep 2024 is door de weeks gespeeld en kwam vrijdag 9 augustus tot een feestelijk einde. Alle deelnemers, vrijwilligers, Rob’s Catering, bezoekers en sponsors, dank dat jullie van de partij waren en tot volgend jaar!

Bloody hot tijdens finale dag

Winnaars

Bij de huldiging hoort ook een mooie foto maar dat een aantal finalisten zich ook nog liet verleiden tot een inspannende springfoto (bekijk alle foto’s) kan niet anders dan op groot compliment rekenen. Hulde. Leuk dat jullie meededen! Bekijk eindklassement HOT2024

Organisatie, Rob’s Catering, vrijwilligers en sponsoren

Een open toernooi zoals het HOT bestaat bij de gratie van de enthousiaste inzet van vele vrijwilligers en sponsoren. Allen dank. Dank ook Rob’s Catering voor de heerlijke maaltijden. Het was weer een geslaagd en super gezellig toernooi met inmiddels een mooie traditie om dit toernooi met een gezamenlijke barbecue af te sluiten!

Blijf op de hoogte en volg het HOT op facebook of Instagram

Bekijk foto’s HOT2024