Reminder: Inschrijven clubkampioenschappen

In de week van maandag 2 september tot en met zaterdag 7 september zijn er de clubkampioenschappen (CK) senioren: wie-is-de-beste?! Deze sportieve en vooral gezellige activiteit is voor alle leden vanaf 15 jaar.  Je kunt je nog inschrijven tot uiterlijk woensdagavond 28 augustus.

Clubkampioenschappen TV Nieuw-Vennep | MijnKNLTB (toernooi.nl)

Fun poule

De partners (DD, HD of GD) in de FUN poule moeten minimaal 2 punten in rating van elkaar verschillen (dus een 5 samen met een 7 of een 3 met een 6 mag; een 8 met een 9 mag dus niet).

Op basis van het aantal inschrijvingen, jullie actual rating, en onze inschattingen maken we een aantal gelijkwaardige poules. Per onderdeel hebben we minimaal drie inschrijvingen nodig.

Geen partner

Als je nog geen dubbelpartner hebt, kan je “Partner gezocht” kiezen en op een later moment een partner opgeven. En anders kunnen we je misschien wel koppelen aan iemand anders die ook nog een partner zoekt.

Voorbereiden? Dagtoernooi zondag 31 augustus

Wil je nog even oefenen voor de strijd losbarst? Schrijf dan in voor het dagtoernooi op onze eigen club op zondag 31 augustus via TVNV Dubbel Open | MijnKNLTB (toernooi.nl)

Tot de beste!!

Organisatie