Einde tijdperk oud-papier-ophalen

Zaterdag 16 december reden de wagens van de firma Nijssen Recycling hun laatste rondje door Nieuw-Vennep (Getsewoud) met achterop de oud-papier-vrijwilligers van sportverenigingen SV DIOS, FC VVC, MHC De Kikkers en TV Nieuw-Vennep. Er is een einde gekomen aan 30 jaar oud papier ophaal in Nieuw-Vennep. Dank aan al die vrijwilligers die op zaterdagochtend de handen uit de mouwen hebben gestoken voor hun sportcluppie en alle Vennepers die trouw hun papier en karton opspaarden. Dank!

‘Laatste rondje oud papier’ (28 nov ’23 Witte Weekblad)
NOS Journaal maakt reportage over oud papier ophaal in Nieuw-Vennep (12 juni 2021)

2 gedachten over “Einde tijdperk oud-papier-ophalen”

1. Een oud fenomeen verdwijnt! Het was een goed werkende organisatie, welke vele zullen missen. Een hockey vriend vertelde mij indertijd hoe leuk is is om achter de kar te hangen. Ook leden van”de Kikkers” waren enthousiast.
    Een prachtige herinneringen.

Beantwoorden
  2. Wat een leuke foto’s Frank. Mooie herinnering voor wat jullie voor onze club opgehaald hebben. Volgens mij hebben jullie er ook echt van genoten om achterop de auto te staan. En je kwam nog eens iemand tegen…… klasse!!!

Beantwoorden