Clubhuis krijgt vers laagje verf met dank aan Praxis Nieuw-Vennep

In aanloop naar het Haarlemmermeer Open Toernooi (HOT), welke zaterdag 5 augustus van start gaat, wordt het park en het clubhuis onder handen genomen zodat alles er spik en span uitziet. Zo is Albert met de topklussers al menig uurtje bezig de banen en het park netjes aan te harken en daarnaast krijgt het clubhuis een flinke lik verf met dank aan Praxis Nieuw-Vennep die voor 350 euro aan materialen sponsort.

Praxis Nieuw-Vennep

Praxis NV steunt jaarlijks meerdere lokale scholen en verenigingen. Dit jaar wordt onze tennisvereniging gesteund met verf, kwasten en overige klusmaterialen ter waarde van 350 euro. Wat een top bouwmarkt! Dank Praxis en in het bijzonder Patrick Lardé, de vestigingsmanager van Praxis Nieuw-Vennep. Ivonne en Frank hebben van de week het gangetje geverfd en dat ging met deze Praxis-materialen natuurlijk super!