Eep

Recent bereikte ons het droevige bericht dat Eep (84) is overleden. Eep was al een aantal jaar geen lid meer maar kwam nog graag eens buurten op de club, zeker bij zijn clubje van de dinsdag- en donderdagmorgen. Voor een lekker kopje espresso en gezellig praatje. Het afscheid heeft maandag 3 april plaatsgevonden. Wij wensen alle nabestaanden veel sterkte.

Blijvend herinneren

In 2018 is op ons tennispark een boom geplant ter nagedachtenis aan leden die ons ontvallen zijn.  Leden die we graag nog in ons midden zouden hebben. Leden waarmee we samen mooie tijden hebben beleefd, waarmee we winst en verlies hebben gedeeld, vrijwilligerswerk hebben gedaan of anderszins mooie herinneringen mee hebben gemaakt. Leden die onze club kleur hebben gegeven en gemaakt hebben tot wie we nu zijn. Om hen blijvend te herinneren heeft deze boom, een centrale plek op ons park gekregen.

De tekst “Fai che ogni giorno sia importante” is ontleend aan de tekst welke is gebruikt bij het afscheid van Pascale Hartwich en staat voor ‘Maak elke dag belangrijk’.