Toernooiplanner gezocht

Wie wil ons helpen met de toernooiplanning van het HOT? Wij zijn dringend op zoek naar iemand die het leuk vindt om, samen met Rik Elderhuis en Roel Surink, de wedstrijdplanning van en tijdens het HOT te verzorgen. Het HOT, ons mooie, gezellige en drukbezochte open toernooi, vindt dit jaar plaats van zaterdag 5 augustus tot en met zondag 13 augustus.

Wat doen de wedstrijdplanners?

In de twee weken voorafgaand aan het toernooi, verwerken we de inschrijvingen, bekijken we de beschikbaarheid van spelers in het zogenaamde voorweekend (5-6 augustus) en doen we de loting voor de diverse onderdelen. Na de loting plannen we de eerste wedstrijden in en zorgen we voor de communicatie richting de spelers.

In de toernooiweek zelf, plannen we de vervolgwedstrijden in en moeten we af en toe wedstrijden herplannen als er toch onverhoopt een verandering is opgetreden in de beschikbaarheid van de spelers. En op zondag delen we de bloemen en de bonnen uit, en sluiten het toernooi af met de gezellige vrijwilligersborrel.

Dus, ben je niet op vakantie in de laatste week van juli en de eerste twee weken van augustus, en lijkt het je leuk om, samen met vele andere vrijwilligers, een bijdrage te leveren aan weer een sportief en financieel succesvol toernooi, of wil je eerst meer weten, neem dan contact op met Rik Elderhuis of Roel Surink.

Mail: opentoernooi@tvnieuwvennep.nl