Oud oprichter Rob Liefbroer overleden

Deze week bereikte ons het droevige bericht dat Rob Liefbroer, dinsdag 31 januari, op 83 jarige leeftijd is overleden.

Rob Liefbroer

Rob is altijd zeer betrokken geweest bij onze vereniging. Rob was oprichter, bestuurslid en ook voorzitter (1976 – 1981). Daarnaast was Rob, zeker in het begin periode van de vereniging, vaak op de baan aan de slag om deze gereed te maken voor het nieuwe seizoen. Naast fervent tennisser was Rob ook bondsgedelegeerde en actief bij de KNLTB. Rob was, ook toen hij zelf niet meer tenniste, vaak nog op ons park te vinden.

Wij zullen Rob missen en wensen Rogier en familie heel veel sterkte.

Blijvend herinneren

In 2018 is op ons tennispark een boom geplant ter nagedachtenis aan leden die ons ontvallen zijn.  Leden die we graag nog in ons midden zouden hebben. Leden waarmee we samen mooie tijden hebben beleefd, waarmee we winst en verlies hebben gedeeld, vrijwilligerswerk hebben gedaan of anderszins mooie herinneringen mee hebben gemaakt. Leden die onze club kleur hebben gegeven en gemaakt hebben tot wie we nu zijn. Om hen blijvend te herinneren heeft deze boom, een centrale plek op ons park gekregen. Deze boom staat er nu ook voor Rob.

De tekst “Fai che ogni giorno sia importante” is ontleend aan de tekst welke is gebruikt bij het afscheid van Pascale Hartwich en staat voor ‘Maak elke dag belangrijk’.

1 gedachte over “Oud oprichter Rob Liefbroer overleden”

1. Het doet mijn hart zeer te lezen dat Rob is overleden. Rob deed niet alleen veel voor Tennisvereniging NIeuw Vennep maar was ook de Tennisvereniging. Ik heb een aantal jaren met hem in het Bestuur gezeten en weet hoe gedreven hij was als het om “zijn”
    vereniging ging.
    Ik hoop dat he de eeuwige rust is gegeven.
    Herman

Beantwoorden