Nieuw tennisleraar bij Intense Tennis

Intense Tennis heeft een nieuwe leraar aangetrokken: Paul van Helvert. Paul vervangt René d’Hooghe die heeft gekozen voor een andere locatie, waar hij het hele jaar les kan geven. Heel begrijpelijk en wij danken René voor zijn inbreng en wensen hem heel veel succes. En natuurlijk hopen wij hem nog eens in actie te zien op ons park.

Paul van Helvert

Paul geeft op diverse locaties les, onder andere DDV en Tennisschool Amsterdam. Daarnaast is Paul ook werkzaam geweest als fysiotherapeut, onder meer bij AJAX. Allround dus. Paul gaat de lessen op dinsdag en woensdag invullen. Wij hebben het volste vertrouwen om naast Jaco en Jaap weer een kanjer op de baan te verwelkomen.

Indeling tennislessen

Jaap Plugge is druk bezig alle aanmeldingen voor tennisles te behandelen en voor de start op maandag 27 maart iedereen te hebben ingedeeld. Dat is nog een hele puzzel daar bijna iedereen graag tussen 19-20 uur of 20-21 uur wil spelen. Graag wat flexibiliteit. Je wordt uiterlijk in de week voor maandag 27 maart geïnformeerd. Heb je vragen of wil je meer info, stuur een mail naar info@intensetennis.nl.

Dit formulier mailen naar: info@intensetennis.nl. Je kunt je ook online inschrijven via www.intensetennis.nl.

Namens Bestuur TV Nieuw-Vennep