Kom je ook bij ons tennissen?

Word nu lid van tennisvereniging Nieuw-Vennep (TVNV). Een gezellige en sportieve tennisvereniging voor jong en oud. Voor alle niveau’s: van gevorderde tot en met de beginnende tennisspeler. Met nu een aantrekkelijke kennismakingskorting* van 45 euro op het lidmaatschap. Aanmelden doe je met dit inschrijfformulier.

Lidmaatschap en contributie 2019

Het tennisseizoen loopt van 1 april tot en met 30 oktober. Als het weer het toestaat, zijn de banen ook buiten deze periode (beperkt) beschikbaar.

Contributie lidmaatschap2019
va 1 april
va 1 mei
va 1 juni
va 1 juli
va 1 aug
Seniorlid volledig lidmaatschap

- Aanbieding 1e jaar: instaptarief

n.v.t.

Seniorlid daglid (9-18 uur)

- Aanbieding 1e jaar: instaptarief

Seniorlid vrijwilligersbijdrage 25252512,5012,50
Studentlid1401201008060
Juniorlid (bij training)

Juniorlid (bij geen training)

G-tennis lidmaatschap
- alleen training
- training en pas

Kosten vervanging pas25
Slapend lid35

*De kennismakingskorting (het instaptarief) geldt alleen als je het voorgaande jaar geen lid bent geweest bij TV Nieuw-Vennep.
**De contributies in bovenstaande tabel zijn exclusief de vrijwilligersbijdrage.

Korting voor gezinnen

Bij 3 gezinsleden geldt een korting van 10 euro per persoon bij een volledig seizoen dan wel een korting van 5 euro per persoon indien per 1 juli wordt gestart. Bij 4 gezinsleden of meer geldt een korting van 15 euro per persoon bij een volledig seizoen dan wel een korting van 7,50 euro per persoon indien per 1 juli wordt gestart.

Vrijwilligersbijdrage

Van alle seniorleden wordt vrijwilligerswerk voor de vereniging verwacht. Dit kan deelname aan een commissie zijn of het uitvoeren van klussen; bijvoorbeeld het aantal keer lopen van oud papier. De vrijwilligersbijdrage wordt tegelijk met de contributie gefactureerd. Als je vrijwilligerswerk hebt gedaan, kun je om teruggave van de vrijwilligersbijdrage van 25 euro vragen bij de penningmeester. Leden die op 1 januari van het lidmaatschapsjaar 70 jaar zijn of ouder, zijn vrijgesteld van de vrijwilligersbijdrage.

Aanmelden

Maak gebruik van het inschrijfformulier om je aan te melden en mail een recente pasfoto en eventuele verwijzing naar onze kortingen en abonnementsvormen naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Paul Wijchers van de ledenadministratie.

Als je lid wordt van een bij de KNLTB aangesloten tennisvereniging, word je daarmee ook lid van de KNLTB. En dat heeft vele voordelen!

Neem een kijkje bij TVNV

Zie ons informatieboekje 2019

Wijzigingen

Wijzigingen zoals een ander telefoonnummer, mailadres of recente pasfoto voor je tennispasje graag mailen naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl.

Via de KNLTB.Club en KNLTB.ClubApp kun je op termijn steeds meer zaken zelf regelen. Inmiddels kun je eenvoudig zelf je foto wijzigen via de KNLTB ClubApp.

Opzeggen

Opzeggen van je lidmaatschap doe je voor 1 november (zie reglement) met een mailtje met je naam en KNLTB-nr naar ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl. Bewaar de bevestiging die je ontvangt. Weet dat we je na je ‘tussenjaar’ of langer graag weer welkom heten.