Jeugdinstuif op dinsdagmiddag verlengd tot zomervakantie

De jeugdinstuif op dinsdagmiddag 16:00 is verlengd tot aan de zomervakantie! Dus kom gezellig op dinsdagmiddag naar het tennispark,

De instuif wordt gefaciliteerd door trainer David van Holland Tennis. Onder leiding van David gaan jullie de baan op om te leren, te oefenen, te spelen en om plezier te hebben. We starten om 16.00  uur. Bestaande leden kunnen aankomende jeugdleden wegwijs maken op de baan en op het park. Ook kunnen ze David helpen. Er zijn geen kosten verbonden aan de instuif.

We hopen op zoveel mogelijk deelnemers. Als je geen lid bent dan mag je twee keer gratis meedoen. Als je na 2 lessen mee wilt blijven doen dan betaal je voor de rest van het seizoen naar rato van het aantal maanden je lidmaatschap.

Kom naar de club en doe mee!