Jeugdclubkampioenschappen zaterdag 15 juni

Beste jeugdleden,

Ook dit jaar worden weer de jeugd-clubkampioenschappen gehouden. En dit jaar gaan we er een iets andere draai aan geven. In plaats van een hele week met wedstrijden, willen we er 1 leuke dag van maken.

Wat gaan we doen? We gaan een clubdag houden voor alle jeugdleden. Dus ook zij die in rood,  oranje, groen en geel spelen. Je kan die dag een enkel, dubbel of mix spelen en je mag je voor 1 of 2 onderdelen opgeven. We spelen in poultjes, dus je speelt altijd meer dan 1 wedstrijd tegen mensen op jouw niveau.

Dit jaar is er ook iets nieuws: een funpoul. Dan mag je vriendje of vriendinnetje, die niet lid is van onze club, met jou mee komen tennissen.

Wanneer? De clubdag is op zaterdag 15 juni. We verzamelen om 9.30 uur en dan beginnen we om 10.00 uur gelijk met de eerste wedstrijdjes. Om 12.15 uur gaan we gezellig met z’n allen lunchen. Een eind tijd is lastig te zeggen, dat hangt een beetje af van het aantal deelnemers.

Inschrijven voor 10 juni

Vind je het leuk om mee doen? Schrijf je dan voor 10 juni a.s in door een mail te sturen naar jeugd@tvnieuwvennep.nl (laat weten met welke onderdelen je wilt meedoen en in welke kleur). Deelname kost € 7,00 per persoon en is inclusief lunch.

We gaan er met z’n allen een leuke dag van te maken!

Groetjes,

De Jeugdcommissie