Weer groot G-tennistoernooi bij TVNV

Op zondag 8 juli 2018 organiseert TV Nieuw-Vennep weer een G-tennistoernooi! Vorig jaar een groot succes en dat zal het ongetwijfeld dit jaar ook weer worden. Een absolute aanrader om eens te kijken of te helpen als buddy.

Over G-tennistoernooi

Het G-tennistoernooi kent 4 niveaus zodat de G-spelers een gelijkwaardige tegenstander hebben. Iedere speler heeft een buddy. De taken van de buddy zijn vooral om de bal in het spel te houden en de spelers zo aan te spelen dat die de bal terug kunnen slaan. Zo was ook Roel Surink, dit seizoen weer lid geworden bij  TVNV, als buddy actief. Super!

Het G-toernooi onderstreept de grote wens van de G-spelers om competitie en toernooien te spelen. Jaarlijks zijn er zo’n 4 G-tennistoernooien waarvan 1 bij tennisvereniging Nieuw-Vennep.

Het is mogelijk om met een buddy te spelen of om met een andere G-Tennisser te dubbelen.

Het programma

• 12.30 ontvangst
  • 13.00 start toernooi
  • 15.00-15.15 pauze
  • 15.15 FINALES
  • 16.30 prijs uitreiking
  • 17.00 einde toernooi

Inschrijven

Het inschrijfgeld bedraagt €5,-. Bij de inschrijving ontvangt de G speler twee muntjes. Een voor een drankje en een voor een broodje ham of kaas of tosti.

De start is om 13.00 en het toernooi wordt rond 16.30 uur afgesloten met een prijsuitreiking .

Inschrijven kan met een mailtje naar: Gtennis@tvnieuwvennep.nl

Wij zien je graag op zondag 8 juli!

G Commissie TV Nieuw-Vennep
Carin Verhage
Arthur Maaswinkel (06 20424084)
Brigitte van Kan (06 29222148)