G-toernooi TVNV groot succes

Zondag 3 september deden 45 enthousiaste G-tennissers uit Noord- en Zuid Holland mee aan het grote G-tennistoernooi van TV Nieuw-Vennep.  De G-spelers en hun buddy’s genoten zichtbaar van de leuke en sportieve tennispotten op deze zonovergoten zondag.

Over G-tennistoernooi

Het G-tennistoernooi kent 4 niveaus zodat de G-spelers een gelijkwaardige tegenstander hebben. Iedere speler heeft een buddy. De taken van de buddy zijn vooral om de bal in het spel te houden en de spelers zo aan te spelen dat die de bal terug kunnen slaan. Zo was ook Roel Surink, dit seizoen weer lid geworden bij  TVNV, als buddy actief. Super!

Het G-toernooi onderstreept de grote wens van de G-spelers om competitie en toernooien te spelen. Jaarlijks zijn er zo’n 4 G-tennistoernooien waarvan 1 bij tennisvereniging Nieuw-Vennep.

Foto’s

Er zijn deze dag veel foto’s gemaakt. Het tennisplezier is vaak van de gezichten af te lezen. Dank Erwin van Dulst die ook zijn mooie foto’s met ons deelde. Je kunt de foto’s zien op onze facebookpagina TV Nieuw-Vennep.

Sponsors

Het toernooi wordt mogelijk gemaakt mede dankzij de sponsoren:  Rutte Groep, Dirk Kuyt Foundation, Giraf – therapie voor kinderen, Maja Stuwadoors E-storage en de KNLTB. Allen dank!

G-Tennis

TV Nieuw-Vennep is in 2012 gestart met G tennis. Iedere week wordt een uur getraind met de enthousiaste trainer Arthur Maaswinkel. De actieve G commissie organiseert jaarlijks het G tennis toernooi.  De G sectie wil graag meedoen met de Nederlandse Kampioenschappen in 2019! Nieuwe leden zijn van harte welkom (zie G-tennis).

Contact

Brigitte van Kan (06 2922 2148), Carin Verhage (06 5586 0793) of Arthur Maaswinkel (gtennis@tvnieuwvennep.nl).

Dank Brigitte, Arthur en Carin voor de organisatie van deze mooie dag!

Bekijk de foto’s op facebook TV Nieuw-Vennep.

[wds id=”2″]

1 gedachte over “G-toernooi TVNV groot succes”