Oud pachter Arjan Verbaas overleden

Vandaag bereikte ons het droevige bericht dat Arjan Verbaas ten gevolge van een noodlottig fietsongeval van afgelopen zondag, is overleden. Arjan zal bijzonder gemist worden en wij wensen zijn kinderen, kleinkinderen, vrienden en familie heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

Arjan Verbaas kennen wij onder meer van de periode (2018 tot 2020) dat hij samen met Leon en Jeroen van First Place bij tennisvereniging Nieuw-Vennep de bar pachtte. Dat waren altijd gezellige momenten als Arjan achter de bar stond. Altijd even hartelijk. Een gangmaker die zorgde voor gezelligheid, voor reuring en altijd in voor een grapje. Tijdens het HOT een paar weken terug kwam Arjan nog gezellig een biertje drinken en blaakte hij van energie. Hoe onverwacht en onvoorstelbaar dit vreselijke nieuws.

Namens het bestuur TVNV

Blijvend herinneren

In 2018 is op ons tennispark een boom geplant ter nagedachtenis aan leden die ons ontvallen zijn en aan wie we mooie herinneringen hebben. Deze boom herinnert ons nu ook aan Arjan.