HOT en HOT50+ groot succes tijdens tropische temperaturen

Afgelopen zondag 14 augustus sleepte onze eigen tennistrainer Alban Meuffels onder tropische omstandigheden de winst binnen in de herenenkel 2 finale (HE2) tijdens het Haarlemmermeer Open Toernooi (HOT) gesponsord door Jumbo Van Vliet, waarmee dit mooie toernooi tot een succesvol einde kwam.

HOT50+

Ook het HOT50+, welke ieder jaar in dezelfde periode van maandag tot en met vrijdag overdag wordt gespeeld, was weer succesvol en vanouds gezellig. Het prachtige zomerweer, de goede organisatie en de altijd enthousiaste deelnemers variërend van 50 tot en met 83 jaar stonden daar garant voor. Ondanks de warme temperaturen, waarbij een enkele partij naar de koelere ochtend is verplaatst, konden alle partijen gespeeld worden. Veel bekende gezichten dit jaar weer. Zo is het HOT50+ de vaste ontmoetingsplek van een vriendinnenclub om te vieren dat hun clubje zoveel jaar bestaat (30 jaar hebben wij ons laten vertellen). Leuk ook om te zien dat veel deelnemers bleven hangen, napratend en genietend van de eerste HOT-partijen en regelmatig zich een van de heerlijke maaltijden van Rob’s catering lieten smaken. In het kort: gezellig, sportief en ondanks de hogere leeftijd doorgaans nog bijzonder fanatiek.

Bekijk de foto’s HOT50+ 2022
Winnaars HOT50+ 2022

Inzamelingsactie en clinic tijdens HOT

Nadat Jochem de Raadt, Harald Mulders, Jordi van Kessel, Niels de Mooij en Evert van Kootwijk van onze vereniging de 1e ronde van het HOT aftrapten, volgde een tennisclinic van Intense Tennis-trainer Alban Meufels om geld in te zamelen voor onderzoek naar het syndroom van Usher. Aanleiding is Albans nichtje Meli die aan de zeldzame ziekte Ushersyndroom lijdt. Inmiddels is meer dan 1.100 euro ingezameld. Mocht je nog willen doneren dan kan dat hier.

HOT

In totaal deden 485 tennissers mee aan het Jumbo Van Vliet Haarlemmermeer Open Toernooi (HOT), was er een zinderende feestavond (zie bericht eerder deze week), geen enkele regendruppel die roet in het eten gooide, een enthousiaste groep vrijwilligers die dit toernooi mogelijk maakte, prachtig tennis op alle niveau’s en een heerlijke en gezellige afsluitende BBQ. Dank sponsors, vrijwilligers en deelnemers voor deze prachtige week! En zoals nu iedereen weet: je zit lekker bij TVNV!

Bekijk de foto’s HOT 2022
Winnaars HOT 2022