Tennisbaan huren

Het is al een paar jaar mogelijk een tennisbaan te huren bij tennisvereniging Nieuw-Vennep. Gemiddeld wordt dat 2x per week gedaan en daarmee een prima alternatief voor mensen die slechts enkele keren per seizoen aan spelen toekomen of juist een keer kennis willen maken met onze vereniging. Sinds kort is onze vereniging aangesloten bij het KNLTB boekingsplatform Meet and Play waarmee geïnteresseerden snel en eenvoudig een baan kunnen boeken.

KNLTB Meet and Play

Meet and Play is het (nieuwe) boekingsplatform voor baanverhuur en promotie activiteiten van de KNLTB met als doel om de sport, zowel tennis als padel, zo toegankelijk mogelijk maken.

Via dit boekingsplatform kunnen geïnteresseerden eenvoudig een tennisbaan of paddelbaan zoeken, reserveren en betalen.

Mocht je iemand weten die een keer wil tennissen voordat hij of zij een lidmaatschap overweegt, attendeer hem of haar dan op onze baanverhuur mogelijkheid via KNLTB Meet and Play. Zie pagina ’tennisbaan huren’.

Waarom ook baanverhuren

Als vereniging hebben wij gezien het ledenaantal en het aantal banen voldoende (over) capaciteit om enkele tennisbanen incidenteel te verhuren. Van de 10 banen worden twee banen in de verhuur aangeboden a 20 euro per uur. Vorig jaar is gemiddeld voor 2x per week een baan verhuurd waarmee wij als vereniging inkomsten genereren (2021: 1500 euro) maar vooral ook een kennismakingsmogelijkheid met onze vereniging bieden.

Contactpersoon

Voor vragen kun je terecht bij Frank Alta: communicatie@tvnieuwvennep.nl