Dag Arthur

De G-tennissers van Tennisvereniging Nieuw-Vennep hebben onlangs de laatste les van hun trainer Arthur gekregen. Sinds jaar en dag was Arthur hun geliefde tennisleraar en hij heeft de tennissers ontzettend veel geleerd. Arthur Maaswinkel gaat verhuizen, genieten van zijn vrije tijd en mooie reizen maken. We hebben hem natuurlijk niet zomaar laten gaan en hij is in het zonnetje gezet.

Arthur is 70 jaar, geeft 50 jaar les, waarvan 22 jaar bij tennisvereniging Nieuw-Vennep. Bij deze vereniging heeft hij ook aan jeugd en senioren les gegeven en is hij nog steeds behulpzaam bij het open toernooi. Een bekend gezicht op de vereniging en een betrokken persoon.

Gelukkig hebben we opvolging gevonden. Trainer Jaap Plugge van Intense Tennis gaat vanaf nu de G-tennis trainingen overnemen.

Bedankt Arthur!