Hulp gezocht voor in bestuur en sponsorcommissie

We zijn op zoek naar een extra bestuurslid en een vrijwilliger voor de sponsorcommissie. Heb je interesse mail dan naar bestuur@tvnieuwvennep.nl

Algemeenbestuurslid of voorzitter

Momenteel zijn we met ons vieren in het bestuur, nu Rogier medio februari na zeven jaar gestopt is als voorzitter. We doen de bestuursactiviteiten met liefde, maar merken ook dat het veel is geworden, nu we met vier in het bestuur zitten in plaats van vijf. Omdat we naast het bestuur ook in andere commissies deelnemen, is het extra druk geworden.  Het bestuur bestaat nu uit het dagelijks bestuur; Rob Bron (penningmeester) en Ingrid van Gerwen (secretaris). Daarnaast hebben we twee algemene bestuursleden; Carla van Woerden en Dirk-Jan van der Vecht.

We zijn in eerste instantie op zoek naar een voorzitter, maar een algemeen bestuurslid is ook zeer welkom. Het belangrijkste is dat je een hart hebt voor de club en mee wil denken over beleid en activiteiten voor onze leden en onze club. We gaan samen kijken welke activiteiten bij jou het beste passen. Wanneer je voorzitter wil zijn, maak je deel uit van het dagelijks bestuur. Je bent een verbindend persoon binnen de vereniging en onderhoud contacten met stakeholders. Als bestuurslid ben je aanwezig bij de bestuursvergaderingen (circa één keer per maand). En als je het gezellig vindt, we borrelen altijd even na.

Sponsorcommissie
Tevens zijn we met spoed op zoek naar een vrijwilliger voor de sponsorcommissie. Je onderhoudt daarbij de contacten en contracten met de sponsors. Een leuke, afwisselende en belangrijke rol voor de vereniging.

Aanmelden

Heb je interesse of heb je vragen, stuur dan een mailtje naar bestuur@tvnieuwvennep.nl. Of spreek ons even aan op de club. Sportieve groet,

Bestuur Tennisvereniging Nieuw-Vennep
Rob, Dirk-Jan, Carla en Ingrid