Algemene ledenvergadering (ALV)

Vrijdag 21 januari 2022 om 19.30 uur is de algemene ledenvergadering. Vanaf 19.00 uur is de inloop in ons clubhuis en er wordt afgesloten met met een borrel. Alle leden, waaronder vertegenwoordigers van jeugdleden en G-tennisleden, seniorleden, dagleden, ereleden en bestuursleden van Tennisvereniging Nieuw-Vennep zijn van harte welkom.

COVID-19

Indien wegens COVID-19 maatregelen de ALV niet op 21 januari in het clubhuis kan plaatsvinden, is de reserve datum vrijdag 4 februari. Als COVID-19 maatregelen dan nog verhinderen dat de ALV in het clubhuis plaatsvindt, zal de ALV digitaal plaatsvinden (op 4 februari). Je wordt per mail op de hoogte gehouden.

Agenda en stukken

Heb je stukken voor de ALV? Dan dienen die voor 8 januari naar ons gestuurd te zijn naar secretaris@tvnieuwvennep.nl. Op hetzelfde emailadres kun je onderliggende stukken opvragen. De agenda volgt nog.

Penningmeester en voorzitter

Onderdeel van de ALV is de benoeming van Rob Bron, de nieuwe penningmeester. In praktijk is hij al hard bezig voor onze club en daar zijn we erg blij mee.

We zijn nog wel met spoed op zoek naar een nieuwe voorzitter. Rogier gaat er écht mee stoppen.
*  Zit onze club in jouw hart
*  Passen de eigenschappen enthousiasme en verbinden bij jou
*  Ben je voor verbeteringen waarbij het gezellige karakter van de club behouden blijft
*  Vind je het leuk om met stakeholders in gesprek te gaan
*  En ja, vergaderen hoort er ook bij 🙂
Dan zijn wij op zoek naar jou! Uiteraard helpen we je op weg en staan we altijd open voor vragen. We zijn een team. Stuur een mail naar bestuur@tvnieuwvennep.nl

Tevredenheidsonderzoek

Tot slot, heb je het tevredenheidsonderzoek nog niet ingevuld? Dan kun je dit nog doen tot en met 31 december (zie mail).

Fijne jaarwisseling en tot ziens in 2022! Ook namens Rob!

Bestuur Tennisvereniging Nieuw-Vennep,
Rogier, Carla, Dirk-Jan, Stephan en Ingrid.