Open toernooi Kikkers; vrij spelen Kikkerleden bij TVNV

Van zaterdag 24 juli tot en met zondag 1 augustus vindt het Open Toernooi plaats bij de TC de Kikkers. Tijdens die periode kunnen leden van TC de Kikkers niet vrij spelen op hun eigen park en kunnen ze gebruik maken van onze banen. We hebben tijdens die periode baan 1 en 2 voor hen gereserveerd.

Wanneer er leden van hen willen spelen en baan 1 en 2 bezet zijn, kunnen ze wachten tot er plek is op deze banen of gebruik maken van een ‘lege’ baan bij ons. Echter, dit kan alleen wanneer er geen leden van onze vereniging hebben afgehangen.

We kunnen Kikker leden wel helpen door hen te attenderen op banen die niet gereserveerd zijn.

Tijdens ons HOT toernooi kunnen onze leden die willen vrij spelen gebruik maken van de Kikker banen. Hierover volgt nog informatie.

Voor iedereen, veel speelplezier!