Laatste kans: aanmelden clubkampioenschappen

In de periode van zondag 27 juni tot en met zaterdag 3 juli vinden de clubkampioenschappen senioren plaats. Deze sportieve en vooral gezellige activiteit is voor alle leden en Zomer Challenge leden. Hoewel senior pas begint bij 18 jaar doen wij niet moeilijk als je op 1 januari dit jaar reeds 14 jaar oud bent. Ook is er een speciale poule voor onze G-tennissers. Je speelt op je eigen niveau. Je kunt je nu inschrijven en doe dat in ieder geval voor de sluitingsdatum van woensdag 23 juni. Leuk als je (weer) meedoet!

Inschrijven clubkampioenschappen TVNV 20201 (toernooi.nl)

Let op: doe je mee en clubladder je ook dan is het handig om in deze week een ronde over te slaan. Ga naar de instellingen van clubladder (Connexions) en sla een ronde over.

Zaterdagavond 3 juli gezellige afsluiting

Noteer alvast zaterdagavond 3 juli in je agenda. Dan ronden we de clubkampioenschappen af met een mooie foto van de winnaars die de grote cup heel even mogen vasthouden, eten we met elkaar een hapje en tot slot zorgen voor een leuke activiteit. Voorgaande jaren was dat een Pub Quiz en vorig jaar was dat een heuse bingo. Nadere informatie hierover volgt nog.

Organisatie

Jolanda van Boheemen, Roel Surink en Frank Alta. Mail: wieisdebeste@tvnieuwvennep.nl