Nieuwe houtenbankjes langs de baan

Momenteel wordt er hard gewerkt aan de productie van maar liefst 15 nieuwe houtenbankjes die jou als toeschouwer een mooi uitzicht op de baan gaan geven. De verwachting is dat eind van deze maand mei de eerste oude steigerhoutenbanken vervangen kunnen worden door deze nieuwe exemplaren.

Topsport

Dit houtinitiatief is van de grond gekomen met dank aan Albert Lunenborg, Lex Parrée, Franklin Abels en Erwin Meijer. Wellicht heb je een van hen al aan het werk gezien in het clubhuis welke momenteel ‘verbouwd’ is tot een soort van timmerplaats om deze massaproductie te accommoderen. Albert zorgt er met zijn timmermansoog voor dat er amper een plankje zaagverlies is en deelt zo nu en dan aan passanten de kneepjes van het vak. Soort van topsport. Hulde!

Bankje sponsoren

Wellicht is het leuk om een bankje te adopteren of te sponsoren. Voor 150 euro (eenmalig) kun je hier je naam op laten zetten (of niet als je liever anoniem wil blijven) daarmee komt er weer wat geld terug naar de vereniging waar weer andere mooie initiatieven mee gefinancierd kunnen worden. Wellicht een leuk idee voor de competitieteams; allemaal 25 euro en je hebt een bankje geadopteerd. Met adoptie is het bankje overigens nog steeds van en voor alle leden om op te zitten. Jij als bankadoptieouder krijgt de waardering en de wetenschap dat je een steentje bijdraagt aan dit mooie cluppie. Heb je interesse mail Frank Alta communicatie@tvnieuwvennep.nl.