Online Algemene Ledenvergadering (ALV) Maandagavond 29 maart 20:30-21:30

Maandagavond 29 maart van 20:30 tot 21:30 vindt de Algemene Ledenvergadering (ALV) Tennisvereniging Nieuw-Vennep (online) plaats. Alle vertegenwoordigers van jeugdleden, seniorleden, ereleden en bestuursleden van TV Nieuw-Vennep zijn van harte welkom. Vanwege Corona doen we deze algemene ledenvergadering online via MS Teams. Je ontvangt enkele dagen van te voren een link met toegangscode.

Agenda

Bijgaand de agenda van de algemene ledenvergadering. De financiële verantwoording wordt, net als voorgaande jaren tijdens de ALV gedeeld. Onderliggende stukken kun je opvragen via bestuur@tvnieuwvennep.nl.

Vacatures

Onze penningmeester Stephan Baaij en voorzitter Rogier Liefbroer gaan per 1 april stoppen en dat betekent dat er met spoed gezocht wordt naar 2 nieuwe bestuursleden. Stephan en Rogier zullen uiteraard helpen met het inwerken en kunnen nog een deel van de taken in overleg, tijdelijk uitvoeren. Beide vacatures kosten enkele uren per week. Heb je interesse of wil je meer weten? Bekijk dan onderstaande vacatures en mail: bestuur@tvnieuwvennep.nl.

• Vacature Penningmeester
  • Vacature Voorzitter

Graag zien we elkaar maandagavond 29 maart!

Met vriendelijke groet

Ingrid van Gerwen