In maart al de baan op!

Nog even en dan is het 1 april. Het begin van een nieuw tennisseizoen waarop je weer heerlijk buiten kunt tennissen. Een moment waar veel (aspirant) leden, in deze Corona-tijd, halsreikend naar uit kijken. Hoewel er nog een aantal Corona-maatregelen van toepassing zullen zijn, is de verwachting dat enkelen in de buitenlucht (zoals nu reeds is toegestaan zie KNLTB-site) in ieder geval mogelijk is.  Daarom willen we vanaf de eerste week van maart al een aantal banen (2 tot 4) speelklaar maken zodat overdag alvast gespeeld kan worden. We houden je op de hoogte!

Tennisles

Wellicht een goed moment om alvast na te denken over een paar (extra) tennislessen bij Alban, Denise, Jacco en Jaap van Intense Tennis. Zij helpen je graag op weg om die Corona-kilo’s weg te werken en je de fijne kneepjes van het tennis bij te brengen. Tennis wordt daarmee zoveel leuker. Binnenkort kun je je inschrijven voor de voorjaarstrainingen.

Tennislessen bij Intense Tennis

Leden werven. Help je mee?

Graag doen we een beroep op je. Afgelopen jaar hebben we al veel nieuwe leden mogen verwelkomen en dat willen we ook dit jaar weer doen. Dat is goed voor de continuïteit en maakt het nog leuker en gezelliger. Wil jij helpen? Attendeer dan deze maand 1 vriend(in), buurman of collega op de mogelijkheden bij TVNV.  Hoe heerlijk tennissen kan zijn, over de sfeer en gezelligheid; een club waar leden ook actief zijn en naast het tennissen ook vriendschappen voor het leven ontstaan. En neem hem of haar ook gewoon eens mee als introducé.

Lid worden bij TVNV en aantrekkelijke kennismakingskorting voor 1e jaar
Introducé meenemen hoe ging dat ook al weer

Tennis outfit nog in orde?

Tot slot is dit het moment om nog eens je tennischoenen om te draaien. Is het profiel nog goed? Hoe staat het met die trainingsbroek of is het nu niet tijd voor een nieuw racket? Zoals je weet staat onze sponsor Sport 2000 Rob van der Geest graag voor je klaar. Mocht je twijfelen, ga dan gewoon naar De Symfonie 33 (1e etage) en steun deze lokale middenstander.

Meer over Sport 2000 Rob van der Geest