Doe mee met de voorjaarscompetitie 2021!

Kijk jij ook al uit naar de voorjaarscompetitie 2021? Hoewel op dit moment nog geen wedstrijden gespeeld mogen worden, hebben we goede hoop dat in het voorjaar van 2021 (zie speeldata) we weer ‘normaal’ competitie kunnen spelen. Doe mee en laat je teamcaptain jouw team aanmelden voor 22 december.

Aanmelden competitie

Gebruik voor het opgeven van je team onderstaand aanmeldingsformulier en mail deze voor 22 december naar competitie@tvnieuwvennep.nl

Mochten er te veel aanmeldingen zijn op bijvoorbeeld de vrijdagavond, dan hanteren we dit reglement/beleid competitie. Op de avonden spelen we niet langer op tijd, maar als vanouds twee hele sets en een eventuele supertiebreak. Uiteraard kunnen er in deze bijzondere tijd wel nieuwe maatregelen komen.

Heb je geen team, dan kun je je individueel opgeven met je speelsterkte en je wensen dan kijken wij of we een team voor je kunnen vinden.

Competitie mogelijkheden

Er zijn in 2021 veel verschillende mogelijkheden om competitie te spelen (zie afbeelding hieronder of bekijk competitiesoorten voorjaar 2021 op de KNLTB-site). Ook zijn er in 2021 twee nieuwe competities toegevoegd (hieronder in oranje aangegeven).

Ben je een starter, dan is de 8en9 tennis wellicht iets voor jou.

Compact spelen of wedstrijdtiebreak

Zowel bij de 8 & 9 tennis als de zomeravondcompetitie  wordt er gebruik gemaakt van compact spelen (winnende punt bij 40-40 in een game). In alle seniorencompetities wordt er in het dubbelspel een beslissende wedstrijdtiebreak (tot en met 10 punten, 2 punten verschil), in plaats van een volledige derde set gespeeld.

Meer informatie en contact

Ingrid van Gerwen (doordeweekse competities)
Paul van Lingen (zaterdagcompetities)
Yvonne van Everdingen (VCL zondagcompetities).
Mail: competitie@tvnieuwvennep.nl

Voorjaarcompetitie KNLTB