Rabo ClubSupport; 5 oktober tot en met 25 oktober. Stem op Tennisvereniging Nieuw-Vennep

Ben je lid van de Rabobank én heb je een rekening bij de Rabobank én ben je ouder dan 12 jaar én woon je in de regio Schiphol, stem dan op onze vereniging met de Rabo ClubSupport!

De Rabo Clubsupport geeft ieder jaar een deel terug aan de maatschappij. Dit bedrag wordt verdeeld over de verenigingen die meedoen.

Alle leden van de Rabobank hebben een uitnodiging ontvangen om te mogen stemmen.

Je mag vijf keer stemmen, waarvan twee keer op onze vereniging. Naar aanleiding van het aantal stemmen ontvangt onze vereniging in november een bedrag van de Rabobank wat we gaan besteden aan duurzaamheid:

We willen het park er aantrekkelijker laten uitzien door een investering in de groenvoorziening. Daarnaast zijn de banken langs de banen in slechte staat en willen wij deze vervangen door nieuwe duurzame banken. Hierdoor kunnen we samen naar onze wedstrijden kijken.

Dus stem op ons tot en met 25 oktober! Stemmen doe je na inloggen via de Rabo app of Rabo website. Typ in Nieuw-Vennep en je kunt onze vereniging selecteren.

Geef dit door aan je team, familieleden, buren, vrienden. Zo halen we samen geld binnen voor onze vereniging.

Ben je nog geen lid van de Rabo. Hier vind je informatie. Het is kosteloos en er zijn diverse voordelen aan verbonden, zoals het stemrecht.

Bedankt alvast!