Clubkampioenschappen eindigen in bingo

Afgelopen week is er met veel plezier en sportiviteit gespeeld in de clubkampioenschappen 2020. Opvallend deze editie was de deelname van een flink aantal juniorleden, G-leden en nieuwe leden, wat deze week nog meer kleur gaf. Er waren uiteraard ook winnaars (zie overzicht). De uiteindelijke clubkampioen (winnaar hoogste categorie: 6) is Frank van Dijck. Van harte Frank!

Bingo

De clubkampioenschappen zijn afgesloten met een Pizza-Bingo-avond waar veel mooie prijzen zijn gewonnen met dank aan onze sponsoren.

• De gratistennisles (met dank aan Intense Tennis) is gewonnnen door Riet Verlaan
  • De Canonprinter (met dank aan Xander Groenewegen) is gewonnen door Mieke (de vriendin van Jeroen)
  • De dubbele pech prijs (met dank aan Frank Alta en GOPA) is gegaan naar Roel Surink. Roel is zaterdag 28 november ingedeeld voor het oud-papier-lopen (met of zonder de string)
  • De gratis bespanning (met dank aan Victor Beelt) is gegaan naar Edwin Bus
  • De leerzame LinkedIn Kickstart met photoshoot (met dank aan Trudy Pannekeet) is gewonnen door Jacqueline Wannee.
  • De voetreflexbehandeling (met dank aan Hermi van Hands2Happiness) ging naar Monique Beelt

Daarnaast gingen er nog veel (kleinere) prijzen uit. Alle deelnemers leuk dat jullie er waren! En ook dank aan al die vrijwilligers die achter de bar stonden, de banen hebben gesponsd en verzorgd of hoe dan ook geholpen hebben om dit allemaal mogelijk te maken.Dank!

Foto’s

Er zijn veel leuke foto’s gemaakt. Bekijk het foto album CK 2020 op onze facebook pagina. Mocht je jouw foto liever niet publiek willen, stuur dan even een mailtje naar communicatie@tvnieuwvennep.nl

Organisatie

Jolanda van Boheemen, Roel Surink, Ilse van der Giessen, Rik Elderhuis en Frank Alta.

Wieisdebeste@tvnieuwvennep.nl