Afspraken Bar68

Bar68 is per 1 juli geopend! Super gezellig en we hebben daarbij een aantal afspraken. We houden ons aan de 1,5 m regel, desinfecteren onze handen, laten de stoelen en tafels staan op de gemarkeerde plaatsen, betalen elektronisch en reserveren altijd. Het clubhuis sluit om middernacht.

Beste leden,

Inmiddels zijn we een aantal dagen verder sinds het kabinet de versoepelingen voor sportkantines bekend heeft gemaakt. Met enthousiaste vrijwilligers is ook onze Bar68 open gegaan. Met alle geldende regels vanuit de Noodverordening van de Veiligheidsregio Kennemerland is dat soms nog best een uitdaging. Het is dan ook niet vreemd dat we in de afgelopen dagen tegen een aantal kinderziektes zijn aangelopen. Ook hebben we een aantal vragen van leden gekregen met betrekking tot de geldende (corona)regels op de club.

Om te zorgen dat we geen problemen krijgen met Handhaving en om boetes en sluiting te voorkomen, sommen we hieronder de belangrijkste regels op.

1. We blijven ons houden aan de 1.5m regel en de overige richtlijnen van de RIVM. Bij binnenkomst desinfecteer je je handen.

2. De tafels en stoelen op het terras en in het clubhuis staan op gemarkeerde plaatsen. Als club dienen we onze parkbezoekers namelijk te ‘placeren’ op het terras en in het clubhuis. Het is dus niet toegestaan om stoelen of tafels op een andere plek te zetten of bij elkaar te schuiven. Zo kunnen we de 1.5m ook beter waarborgen.

3. Als je bardienst draait, houd je dan aan het opstart- en afsluitprotocol zoals dat achter de bar ligt. De sluitingstijd is middernacht en het alarm is hier op afgesteld. Tijdens de late bardienst blijf je verantwoordelijk voor het correct afsluiten. Draag deze verantwoordelijkheid niet over aan anderen.

4. We kunnen enkel elektronisch betalen.  Betaal het liefst contactloos zodat je het pinapparaat niet onnodig hoeft aan te raken.

5. We verzoeken je de gebruikte glazen terug naar de bar te brengen. Dit om onnodig verkeer op het terras en in het clubgebouw te voorkomen. Houd je daarbij aan de looprichting die is aangegeven met pijlen op de grond.

6. Bij afhangen: Alleen met de passen van de daadwerkelijke spelers mag worden afgehangen. Introducés zijn uiteraard welkom. Zie hiervoor het introducéreglement. https://tennisverenigingnieuw-vennep.nl/?page_id=164

Speel je met zijn vieren op een baan, hang dan af als een dubbel (60 minuten speeltijd) in plaats van 2 enkels (90 minuten). We snappen dat je graag langer wil tennissen. Echter, ook andere leden willen dit graag.

Afhangen is verplicht en kan via de KNTLB Clubapp of via Kiosk (computer gang). Wanneer je afgehangen hebt en toch niet komt, wil je dan niet vergeten de reservering te annuleren zodat andere leden kunnen afhangen.

Mocht je nog vragen hebben n.a.v. bovenstaande, mail dan met bar68@tvnieuwvennep.nl.

Met sportieve groet,
Barcommissie en bestuur van Tennisvereniging Nieuw-Vennep