Jeugd: vrij spelen onder toezicht vanaf vrijdag

Gisteren is opnieuw informatie gedeeld vanuit de overheid. Op dit moment zijn ons bestuur maar ook de gemeente en de KNLTB bezig met bekijken hoe de herziene maatregelen kunnen worden toegepast op de openstelling van onze club. Ondertussen willen we natuurlijk maximaal de mogelijkheid geven te spelen op onze club.

Voor de jeugd van 10 t/m 18 jaar organiseert de jeugdcommissie vanaf deze week vrij spelen onder toezicht op ons mooie tennispark! Dit organiseren we op de woensdag van 15:00-17:00 uur en op de vrijdag 16:00 uur tot 18:00 uur. We starten aanstaande vrijdag. We willen dit organiseren totdat meer vrijstellingen bekend worden.

Om alles in goede banen te kunnen leiden vanwege alle maatregelen rondom Corona vragen wij jullie om je te melden via de speciale whatsapp-groep ‘TVNV Jeugd Tennis’ die in het leven is geroepen. Aanmelden kan via één van onderstaande nummers van de jeugdcommissie-leden: Edwin de Raadt (06-4623 6034), Nicolette Laan (06-4637 5003) of Tamara de Lange (06-5117 0437).

Hoe gaat het in z’n werk?

Je kan je samen met een tennismaatje aanmelden of alleen. Dat doe je via de whatsapp-groep ‘TVNV Jeugd Tennis’. Als je nog geen tennismaatje hebt gevonden voor die middag dat je wilt spelen geef dat ook aan, dan proberen wij een match voor jou te maken.

Sportieve tennis groet,

Jeugdcommissie TVNV,