Nieuwe pachters sportkantine

Grote schoonmaak in volle gang

Marc Bokhorst (20) en Rick Verwoert (21) nemen met veel enthousiasme en jong elan het stokje over van pachter John ‘Grandslam’. Twee frisse jongens die er zin in hebben. Beide zijn bekende gezichten in Nieuw-Vennep. Marc heeft de nodige (Horeca) ervaring bij Nederzandt en Visvin. Rick heeft de Horeca smaak te pakken gekregen bij de Parel in Leimuiden.

Veel hulp van vrienden
Dit weekend is de grote schoonmaak begonnen. Gelukkig hebben Marc en Rick een hoop vrienden en familie die allemaal aan het werk gezet zijn. Het clubhuis krijgt een welverdiende grote schoonmaak. Er is nog een hoop werk te doen maar de heren hebben er vertrouwen in. Tijdens de open dagen op zaterdag 25 maart en 1 april tussen 13:00 en 16:00 is alles gereed en kan er een heerlijke kop koffie gedronken worden.

Een hoop gezelligheid
Op de vraag wat Marc en Rick gaan ‘brengen’ is het antwoord eensgezind: ‘een hoop gezelligheid!’. De heren trekken speciaal voor de foto hun witte overhemden en schort aan. Dat kenmerkt de professional.  Het weer was stralend deze zondag 12 maart en is ongetwijfeld een mooie voorbode voor een goed tennisseizoen.

Kom naar de open dagen en maak kennis met Marc en Rick.

Wij wensen Marc en Rick heel veel succes!

4 gedachten over “Nieuwe pachters sportkantine”

1. Wat een geweldig bericht!!Top,dat 2 frisse jonge jongens dit aandurven.
    Ik wens jullie heel veel succes en hoop jullie veel te zien, heb weer zin in het seizoen!!

Beantwoorden