Tennispark winterklaar

Het tennisseizoen was eind oktober al officieel afgelopen. In november kon er nog overdag gespeeld worden en zijn enkele inhaalcompetitiewedstrijden gespeeld maar nu is het tennisseizoen 2019 echt voorbij. Zaterdag 30 november is het tennispark winterklaar gemaakt. We zien je graag weer in 2020 bij het openingstoernooi!

Vrijwilligers

Dank aan iedereen voor het mooie seizoen en in het bijzonder al die vrijwilligers die dit clubje een warm hart toedragen en geholpen hebben bij de organisatie van competities, toernooien, ledenadministratie, parkonderhoud, oud papier lopen, de financiële administratie, sponsoring, BBB-avonden,etc. En laten we ook zeker niet ons bestuur vergeten die vele uurtjes belangeloos hebben besteed aan ons cluppie. Zonder jullie geen TVNV. En met elkaar die klussen doen maakt het ook leuk! Hier nog wat ‘actie’ foto’s van de vrijwilligers dit afgelopen weekend.