First Place Horeca

Onlangs hebben wij na overeenstemming met onze pachter First Place Horeca via de Nieuwsbrief gemeld dat zij ook in 2020 de pacht van ons clubhuis zouden gaan verzorgen. Helaas moeten wij nu melden dat zij hier toch vanaf zien.

Nu het seizoen voorbij is, heeft First Place Horeca nog een keer goed naar de finaciële situatie gekeken, waarna ze een nieuw overleg met ons hebben ingepland. In dit overleg deelde ze ons mede dat het financieel niet haalbaar is de samenwerking te continueren.

Wij beraden ons derhalve over de nieuwe invulling van de pacht, waarbij we meerdere opties aan het onderzoeken zijn. Een van de opties is het in eigen beheer nemen, waarvan we al eerder hebben berekend dat dit financieel gezien de club meer zal opleveren, maar dat het organisatorisch een te grote uitdaging bleek. Nu wij als bestuur meer tijd hebben om deze mogelijkheid verder te onderzoeken en eventueel invulling te geven, zullen wij de komende periode hiermee aan de slag gaan.

In samenspraak met First Place Horeca hebben zij aangeboden om ons hierbij te adviseren en waar mogelijk te helpen.

Wij danken alle medewerkers van First Place Horeca voor de afgelopen twee seizoenen voor de professionele, prettige en flexibele samenwerking die er mede toe heeft bijgedragen dat wij op vele dagen en avonden veel gezelligheid op de club hebben kunnen bieden en op het gebied van horeca zijn ontzorgd.

Tijdens de aankomende ALV op vrijdag 17 januari zal FP nog eenmaal acte de presence geven voor een waardig afscheid en indien gewenst een nadere toelichting geven.

Met sportieve groet,

namens het bestuur