TVNV ontvangt cheque Rabobank Clubsupport

Eind oktober kreeg TV Nieuw-Vennep bezoek van Rabobank en mochten Rogier en Ilse wederom een cheque ontvangen via de Rabobank Clubsupport campagne. Een mooi bedrag van 346 euro. Bedankt iedereen die op TV Nieuw-Vennep heeft gestemd tijdens deze campagne!

Rabobank steunt met de landelijke Rabobank Clubsupport Campagne verenigingen en stichtingen. Dit jaar viel 100.000 euro te verdelen in Regio Schiphol. Dit bedrag is verdeeld over de verenigingen en stichtingen die meededen. Alle Rabobank leden konden hun stem uitbrengen op hun favoriete clubs. Landelijk hebben dit jaar 310.000 leden gestemd op 20.000 clubs en verenigingen.

Heb je als Rabobank lid de mogelijkheid gemist om te stemmen op je club; hou volgend jaar je mail in de gaten!