Holland Tennis

Vorige week heb je per mail een toelichting ontvangen over het niet verlengen van het aflopende contract met Holland Tennis. Het bestuur benadrukt dat de keuze los staat van de waardering over de kwaliteit van Peter Pollé als trainer. Hieronder een dankwoord van Peter.

“Beste leden,

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan als inzichten tussen bestuur en Holland Tennis te veel verschillen. Met heel veel plezier heb ik de afgelopen 10 jaar vele leden tennisles mogen geven en mij ingezet om de club ook in moeilijke tijden te ondersteunen. Ik wens TV Nieuw Vennep een mooie toekomst en u allen een leven lang tennisplezier.

Wie weet zie ik u nog tijdens de intensief week aan het eind van de zomervakantie. De huidige leerlingen in ieder geval na de zomervakantie om de resterende tennislessen op spectaculaire wijze af te ronden. Uiteraard is er ook nog de mogelijkheid om komende winter op enkele uren in de tennishal van Zwaanshoek tennisles bij mij te volgen.

Vanaf volgend zomerseizoen ga ik o.a. aan de slag bij een andere mooie tennisclub, richt ik mij meer op mijn coachpraktijk www.suuk6.nl  en ga wat vaker met mijn vrouw naar ons huis in Spanje.

Namens het team van Holland Tennis bedank ik het bestuur en alle leden.

Fijne vakantie en sportieve groet

Peter Pollé